Last Week on Inked Brownies

I think I’m in spam jail again…

Actually, I’m pretty sure that I am because none of my comments are showing up anywhere. LE SIGH! Can you guys bail me out again?! Did this happen to anyone else TWICE within 5 months time? Am I using the sausage word too much?? MEH! Lemme out!

prison-1548012_640

 

About Anne (231 Articles)
Dutch book reviewer who reviews in English. Grammar nazis beware!! I like brownies. And chamomile tea.

65 Comments on I think I’m in spam jail again…

  1. It happens with everyone and at any time.. Ask your followers to keep checking their spam folder in future.. I do it every second day.

    Liked by 1 person

  2. Wish I could help.

    Liked by 2 people

  3. Aw Anne. I’m so sorry. Hopefully this will resolve sooner rather than later.

    Liked by 2 people

  4. I’m about to check my spam folder!

    Liked by 1 person

  5. Sausage word?

    Liked by 1 person

  6. Hahaha, I was about to tell you on Twitter! Maybe WP doesn’t like sausages 😦

    Liked by 2 people

    • Blaah, I didn’t even notice it yet when I was commenting on yours! But thank you for noticing :-*. WP is a sausage racist!! Such an injustice shakes fist

      Liked by 1 person

  7. I am not aware of it happening to me. It is probably just your filthy sausage mouth 😅😂😘❤

    Liked by 1 person

  8. Doesn’t WP know you by now 😜. Too bad there isn’t a picture of sausages that you can use every time you want to say it. Maybe you should just use another word instead. Like we have our ‘falling stars’ here ;-).

    Liked by 1 person

    • Hahaha. I think it was actually those last two YouTube links I put on your blog that killed it for me :D. But falling stars sounds like a great replacement :’)

      Like

  9. This happens to me too and it’s so damn annoying!! 😓😓

    Liked by 1 person

  10. The dreaded spam jail covers eyes smh too bad I don’t have a recent blog post for you to comment on haha (not funny this blog slump lol). Hope you get out of Spam jail soon rootin for ya

    Like

  11. This is becoming a bit silly :/ let’s get you out of jail quick!!

    Liked by 1 person

  12. You’re not in my spam folder xx

    Liked by 1 person

  13. I just freed you ❤

    Liked by 1 person

  14. One spam in mine! How does this happen!

    Liked by 1 person

  15. This spam jail is crazy! It happens so much lol. I will make sure to keep checking to bail you out!

    Liked by 1 person

  16. It has been happening to quite a few people over the kasdt couple of weeks. 😮

    Like

  17. I know how it is!! Sucks monkey nuts!
    I’ll bail you out! If you’re in there!

    Liked by 1 person

    • You were! Are you gonna be able to adjust to the outside?

      Liked by 1 person

      • THANK YOU!!! Cries tears of freedom! I don’t know, I feel like I’m already being drawn towards the path of wrong again…Might’ve been the 2 Jehova’s witnesses at my doorstep, giving me disapproval looks this morning, though…

        Liked by 1 person

        • Yeah, they’ll make you feel really sinful. Lol.
          We can start a smuggling operation and I can “drop a dime” on you. Then I can send you back to a nice warm cell…and prison bitches. 😂

          Liked by 1 person

          • Tell me about it. I got rid of them by telling them I felt like crap. And then the one lady didn’t know how fast she could pull out one of her Jehova’s magazines to give to me while saying “The Lord will strike me down if I’m responsible for you catching pneumonia!”. While they were already backing away, I yelled “I don’t have a cold, I’m pregnant!! And I’m not married!!” (I never wear my wedding ring in the AM’s because I’m always afraid I’ll try to eat it in my sleep). Made my day! But ehm, yes, smuggling nods. Prison bitches can be very comforting…

            Like

  18. Ahh don’t worry I will free you if you ever get stuck in my spam jail! (is it just me or did that sound a little dirty?)

    Liked by 1 person

  19. Oh no the dreaded spam jail. I was in there three times between September and October 😖. I know your comment from earlier showed up on my blog but I check my spam daily so if one ever ends up in there I’ll make sure it’s approved. I hope it gets fixed for you soon!

    Liked by 1 person

    • THREE times?! My goodness!! O_o I think I’m out again for now, but lord knows for sure. All it takes is a couple of Goodreads links apparently. Awesome! I check mine on a daily basis as well because it happens so much. Bless you! ❤

      Liked by 1 person

      • Yep! And every single time Akismet told me they had nothing to do with it and that they weren’t marking me as spam. So frustrating. Well that’s good! And it’s good to know about the Goodreads links. Maybe that’s what caused my spam jail visit the first time 😂.

        Liked by 1 person

        • I didn’t have any satisfying experience with Akismet either so far. Let alone the WP support team. My goodness! But yes, go easy on the links, we shall, and hopefully that’ll keep us out of jail a bit longer this time XD

          Liked by 1 person

  20. Checked! I definitely haven’t missed any.

    Liked by 1 person

  21. Your comment appeared normally on my blog, so you’re not in jail on my blog. But you just reminded me to go and check that spam box, just in case!

    Liked by 1 person

  22. Poor baby!! I don’t think you’ve ever wound up in my spam folder (and certainly not now). Now if there was such a thing as a Sausage Folder….?!!!

    Like

  23. Anne,
    I have chosen to nominate you for the Awesome blogger award https://fitness9555.wordpress.com/2016/11/30/mystery-blogger-award-something-like-my-2nd-or-3rd-one-yay/
    When and if you get time after feeling much better 🙂

    Shay-lon

    Like

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: